Skip to main navigation Skip to main content Skip to page footer
Menu

ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

Προϊσταμένη Τμήματος

Στυλιανή Ηλιάκη

Τηλέφωνο Επικοινωνίας

2107289106

Email Επικοινωνίας

it@eginitio.uoa.gr

 

Αρμοδιότητες Τμήματος Πληροφορικής και Οργάνωσης

  • Η πλήρης κάλυψη των διοικητικών και λοιπών μηχανογραφικών αναγκών του νοσοκομείου από πλευράς ανάλυσης σχεδίασης προγραμματισμού τεκμηρίωσης και υλοποίησης των εφαρμογών της.
  • Η μέριμνα για την καλή λειτουργία εκμετάλλευση κα συντήρηση του εξοπλισμού
  • Η δημιουργία ηλεκτρονικής βάσης πληροφοριών με τα στοιχεία των φακέλων νοσηλείας των ασθενών και των δελτίων παρακολούθησης τους στα εξωτερικά ιατρεία τα εργαστήρια και τις ειδικές μονάδες του νοσοκομείου.
  • Ιδιαίτερη μέριμνα λαμβάνεται για τη διασφάλιση της εμπιστευτικότητας των πληροφοριών.

Το Τμήμα Πληροφορικής παρέχει υπηρεσίες που αναλύονται παρακάτω :

  • Η φροντίδα για εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία του μηχανογραφικού συστήματος του Νοσοκομείου σε λογισμικό και υλικό.
  • Υποστήριξη για την ορθή και αξιόπιστη λειτουργία του δικτύου.
  • Δημιουργία εφαρμογών λογισμικού για την εξυπηρέτηση των αναγκών των τμημάτων.
  • Υλοποίηση ιδεατών δικτύων (VPN) με τα παραρτήματα, ώστε να είναι δυνατή η πρόσβαση στις δικτυακές εφαρμογές του Νοσοκομείου.
  • Συντήρηση, επιδιόρθωση και αναβάθμιση υπολογιστών και περιφερειακών του Νοσοκομείου και των παραρτημάτων εγκατάσταση νέων υπολογιστικών συστημάτων και του αντίστοιχου λογισμικού.
  • Λειτουργίες φύλαξης δεδομένων των χρηστών στο server του Νοσοκομείου.
  • Τήρηση μητρώου χρηστών και δικαιωμάτων πρόσβασης στις εφαρμογές εκπαίδευσης στις εφαρμογές του ΔΠΣΝ «Ασκληπιός».
  • Σύνταξη τεχνικών προδιαγραφών για την προμήθεια εξοπλισμού Πληροφορικής.
  • Κωδικοποίηση όλων των υλικών σε όλες τις εφαρμογές του ΔΠΣΝ (τρόφιμα, γραφική ύλη, υλικά καθαριότητας, λοιπά υλικά, αντιδραστήρια, υπηρεσίες).
  • Παροχή βοήθειας στους χρήστες όλων των εφαρμογών, παρεμβάσεις και διορθώσεις όπου αυτό είναι εφικτό. Σε αντίθετη περίπτωση πραγματοποιείται επικοινωνία με τον αρμόδιο υπάλληλο της ΗΔΙΚΑ, ανάλυση του προβλήματος και επίλυση αυτού.
  • Δημιουργία, σε συνεργασία με την ΗΔΙΚΑ, νέων reports, ανάλογα με τα αποτελέσματα που θέλουμε να εξάγουμε σε κάθε εφαρμογή.