Menu

ΑΙΓΙΝΗΤΕΙΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ

ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ

Προϊσταμένη Τμήματος

Βασιλική Κωτσιοπούλου

Τηλέφωνο Επικοινωνίας

210 7289315

Τηλέφωνα Επικοινωνίας Υπαλλήλων Τμήματος

210 7293315, 210 7289344

 

Αρμοδιότητες Τμήματος Λογιστηρίου

  • Η μέριμνα για την κατάρτιση έγκριση παρακολούθηση και εκτέλεση του προϋπολογισμού του νοσοκομείου
  • Η σύνταξη του ισολογισμού και του απολογισμού
  • Η εκκαθάριση αποδοχών , λοιπών απολαβών και γενικά αποζημιώσεων του προσωπικού
  • Η χρέωση των δαπανών νοσηλείας και η εν γένει λογιστική παρακολούθηση της μερίδας των νοσηλευομένων
  • Η τήρηση των οικονομικών στατιστικών στοιχείων
  • Η τήρηση των αναγκαίων βιβλίων και στοιχείων

Το Τμήμα Λογιστηρίου παρέχει υπηρεσίες που αναλύονται παρακάτω :

  • Έλεγχος, ταξινόμηση  και εκκαθάριση όλων των λογαριασμών  των ασφαλιστικών ταμείων για νοσηλευόμενους και εξωτερικούς ασθενείς, έκδοση σχετικών ΔΠΥ, αποστολή τους και ενημέρωση-τήρηση σχετικών αρχείων.
  • Σύνταξη, έλεγχος και αποστολή εκθέσεων οικονομικών στοιχείων στο Υπ. Παιδείας (ΔΟΥ Μηχανισμός), στην ΕΛ.ΣΤΑΤ, στο Γενικό Λογιστήριο κλπ.
  • Κωδικοποίηση σύμφωνα με το ΔΛΣ ΚΑΕ όλων των δελτίων παραγγελίας για προμήθειες και έλεγχος αυτών βάσει του εγκεκριμένου προϋπολογισμό.
  • Έλεγχος παραστατικών και έκδοση συμψηφιστικών εγγραφών για πάσης φύσεως υποχρεώσεις του Νοσοκομείου.
  • Μηχανογραφική τήρηση Μητρώου Δεσμεύσεων
  • Έκδοση αποφάσεων δέσμευσης για πάσης φύσεως υποχρεώσεις του Νοσοκομείου και ανάρτηση τους στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ.
  • Έκδοση χρηματικών ενταλμάτων προπληρωμής , έλεγχος αποδόσεων τους και τήρηση σχετικού μητρώου.
  • Έκδοση πάσης φύσεως χρηματικών ενταλμάτων για την εξόφληση των υποχρεώσεων του νοσοκομείου, της μισθοδοσίας και τήρηση σχετικών αρχείων.
  • Σύνταξη προϋπολογισμού και τροποποιήσεις αυτού, απολογισμού και ισολογισμού.
  • Τήρηση το  Δημόσιου Λογιστικού Σχεδίου , συσχέτιση με γενική λογιστική και δημιουργία νέων κωδικών ανάλογα με τις ανάγκες που προκύπτουν.
  •  Παροχή πληροφοριών προς τους προμηθευτές σχετικά με την εκκαθάριση και εξόφληση τιμολογίων.
  • Τήρηση αρχείου χρηματικών ενταλμάτων και βιβλίων οικονομικών στοιχείων νοσοκομείου ανά έτος.
  • Έλεγχος και προετοιμασία της μισθοδοσίας του προσωπικού, καταχώρηση μηνιαίων στοιχείων και ενημέρωση του μητρώου μισθοδοτούμενων εργαζομένων που τηρείται στην ΗΔΙΚΑ.
  • Σύνταξη ΔΑΥΚ αποχωρησάντων υπαλλήλων .
  • Έλεγχος και ηλεκτρονική υποβολή αρχείων μισθοδοσίας στην ΕΑΠ, στις ΥΔΕ των Υπουργείων Παιδείας και Υγείας και έκδοση σχετικών βεβαιώσεων, καταστάσεων και διαβιβαστικών.
  • Έκδοση βεβαιώσεων και υπηρεσιακών σημειωμάτων μισθοδοσίας.
  • Τήρηση βιβλίων μισθοδοσίας.
  • Σύνταξη , έλεγχος και διαχείριση του Προγράμματος Δημοσίων επενδύσεων που αφορά την εκτέλεση τεχνικών έργων και αποστολή στοιχείων στο Υπουργείο Παιδείας . Συνεργασία με την Τεχνική Υπηρεσία του Πανεπιστημίου Αθηνών.
  • Σύνταξη και αποστολή της Καταστάσεως Προμηθευτών
  • Σύνταξη καταστάσεων , έλεγχος και διαχείριση δαπανών για την εκκαθάριση ληξιπρόθεσμων οφειλών του Νοσοκομείου και αποστολή σχετικών στοιχείων στο Υπουργείο Παιδείας.
  • Έλεγχος και αποστολή στοιχείων ασφαλισμένων στο ΤΣΑΥ.

Οι εργασίες του Τμήματος σήμερα εκτελούνται από (5) πέντε υπαλλήλους που υπηρετούν σε αυτό και τον Προϊστάμενο του Τμήματος.