Skip to main navigation Skip to main content Skip to page footer
Menu

ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ

Προϊσταμένη Τμήματος

Βασιλική Κωτσιοπούλου

Τηλέφωνο Επικοινωνίας

210 7289315

Τηλέφωνα Επικοινωνίας Υπαλλήλων Τμήματος

210 7293315, 210 7289344

 

Αρμοδιότητες Τμήματος Λογιστηρίου

  • Η μέριμνα για την κατάρτιση έγκριση παρακολούθηση και εκτέλεση του προϋπολογισμού του νοσοκομείου
  • Η σύνταξη του ισολογισμού και του απολογισμού
  • Η εκκαθάριση αποδοχών , λοιπών απολαβών και γενικά αποζημιώσεων του προσωπικού
  • Η χρέωση των δαπανών νοσηλείας και η εν γένει λογιστική παρακολούθηση της μερίδας των νοσηλευομένων
  • Η τήρηση των οικονομικών στατιστικών στοιχείων
  • Η τήρηση των αναγκαίων βιβλίων και στοιχείων

Το Τμήμα Λογιστηρίου παρέχει υπηρεσίες που αναλύονται παρακάτω :

  • Έλεγχος, ταξινόμηση  και εκκαθάριση όλων των λογαριασμών  των ασφαλιστικών ταμείων για νοσηλευόμενους και εξωτερικούς ασθενείς, έκδοση σχετικών ΔΠΥ, αποστολή τους και ενημέρωση-τήρηση σχετικών αρχείων.
  • Σύνταξη, έλεγχος και αποστολή εκθέσεων οικονομικών στοιχείων στο Υπ. Παιδείας (ΔΟΥ Μηχανισμός), στην ΕΛ.ΣΤΑΤ, στο Γενικό Λογιστήριο κλπ.
  • Κωδικοποίηση σύμφωνα με το ΔΛΣ ΚΑΕ όλων των δελτίων παραγγελίας για προμήθειες και έλεγχος αυτών βάσει του εγκεκριμένου προϋπολογισμό.
  • Έλεγχος παραστατικών και έκδοση συμψηφιστικών εγγραφών για πάσης φύσεως υποχρεώσεις του Νοσοκομείου.
  • Μηχανογραφική τήρηση Μητρώου Δεσμεύσεων
  • Έκδοση αποφάσεων δέσμευσης για πάσης φύσεως υποχρεώσεις του Νοσοκομείου και ανάρτηση τους στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ.
  • Έκδοση χρηματικών ενταλμάτων προπληρωμής , έλεγχος αποδόσεων τους και τήρηση σχετικού μητρώου.
  • Έκδοση πάσης φύσεως χρηματικών ενταλμάτων για την εξόφληση των υποχρεώσεων του νοσοκομείου, της μισθοδοσίας και τήρηση σχετικών αρχείων.
  • Σύνταξη προϋπολογισμού και τροποποιήσεις αυτού, απολογισμού και ισολογισμού.
  • Τήρηση το  Δημόσιου Λογιστικού Σχεδίου , συσχέτιση με γενική λογιστική και δημιουργία νέων κωδικών ανάλογα με τις ανάγκες που προκύπτουν.
  •  Παροχή πληροφοριών προς τους προμηθευτές σχετικά με την εκκαθάριση και εξόφληση τιμολογίων.
  • Τήρηση αρχείου χρηματικών ενταλμάτων και βιβλίων οικονομικών στοιχείων νοσοκομείου ανά έτος.
  • Έλεγχος και προετοιμασία της μισθοδοσίας του προσωπικού, καταχώρηση μηνιαίων στοιχείων και ενημέρωση του μητρώου μισθοδοτούμενων εργαζομένων που τηρείται στην ΗΔΙΚΑ.
  • Σύνταξη ΔΑΥΚ αποχωρησάντων υπαλλήλων .
  • Έλεγχος και ηλεκτρονική υποβολή αρχείων μισθοδοσίας στην ΕΑΠ, στις ΥΔΕ των Υπουργείων Παιδείας και Υγείας και έκδοση σχετικών βεβαιώσεων, καταστάσεων και διαβιβαστικών.
  • Έκδοση βεβαιώσεων και υπηρεσιακών σημειωμάτων μισθοδοσίας.
  • Τήρηση βιβλίων μισθοδοσίας.
  • Σύνταξη , έλεγχος και διαχείριση του Προγράμματος Δημοσίων επενδύσεων που αφορά την εκτέλεση τεχνικών έργων και αποστολή στοιχείων στο Υπουργείο Παιδείας . Συνεργασία με την Τεχνική Υπηρεσία του Πανεπιστημίου Αθηνών.
  • Σύνταξη και αποστολή της Καταστάσεως Προμηθευτών
  • Σύνταξη καταστάσεων , έλεγχος και διαχείριση δαπανών για την εκκαθάριση ληξιπρόθεσμων οφειλών του Νοσοκομείου και αποστολή σχετικών στοιχείων στο Υπουργείο Παιδείας.
  • Έλεγχος και αποστολή στοιχείων ασφαλισμένων στο ΤΣΑΥ.

Οι εργασίες του Τμήματος σήμερα εκτελούνται από (5) πέντε υπαλλήλους που υπηρετούν σε αυτό και τον Προϊστάμενο του Τμήματος.